aku tilliey ina

aku tilliey ina

Friday, October 29, 2010

family yang happy

=family aku yang sentiasa bergurau senda=  

      Umie dan ayah aku ini memang sentiasa happy semasa menjaga anak-anaknya yang dah besar panjang . Kadang-kadang mereka ni bertengkar jugak kerana salah faham di antara mereka . kalau diikutkan , mereka ini macam pasangan kekasih pula . HEHE . siap dengan gaya peluk tuh . fuh2 !! piwieett !! . padahal dah  mempunyai anak dah . empat lgi tuh . HAHA . yang budak kecik yang penyobok tu pon , salah seorang daripada anaknya . Penyebok aja . kasi la ayah dengan umie bergambar secara dua orang aja . jelez kot . tu psl xkasi ayah n umie bergambar sama-sama . HAHA . jhat btol kutuk adik sendiri . haha

       Daripada dulu , aku dengan acik aku seorang ni memang rapat giler. Bergambar mesti bersama-sama . Kalau tidak , mesti ada seorang antara kami yang akan merajuk manja . HAHA . Walaupun perbezaan umur antara aku dengan acik aku jauh , ia tidak menghalang kemesraan kami . Kami tetap mesra . Umur dia sudah 18 tahon , aku baru je 13 tahun . Muda lgi . HAHA . Betulkan cikya ? ngee~cikya . Aku dah anggap dia macam kakak aku sendiri . Yelah , lagipun dia pandai, comel . Geram pula aku tengok . hieyyy~ penampilan antara kami serupa je kan . Dia pakai cermin mata , aku pun pakai . Dia buat "peace" , aku pun buat . Dia pakai selendang , aku pun pakai . Tapi , just aku tak pkai beg sandang jela . kalau aq pakai , ramai orang akan kata kitowang ni adik-beradik . Padahal tak pon .
Inilah dia abang aku yang agak garang sedikit . di samping itu jugak , ade la jugak dia buat lawak . lawak dia tuh sampai boleh ketawa terbahak-bahak . haha .

No comments:

Post a Comment

Followers