aku tilliey ina

aku tilliey ina

Wednesday, October 13, 2010

kami sentiasa bersama

<3 di Masjid Putrajaya 

saya sayang mereka berdua . 

 saya sangat sayang akan mereka berdua ini . sayang sebagai cousin sahaja . tidak lebih pun . kalau lebih itu , dinamakan sayang akan pakwe . hihi . kitorang ini bergambar time ade majlis keramaian makan bersama kat Majlis Putrajaya . perh , memang tahap gaban kenyang lah time kitorang amik gambar ni . hihih

 Pendek , agak-agak tinggi dan tinggi . Itulah kami berempat . Berisi , agak-agak kurus dan kurus itulah kami berempat . HAHA . Korang tahu tak aku sayang korang ? Walaupun kita sebagai saudara , aku tak anggap pun korang saudara aku . Aku anggap korang macam adik-beradik aku sndiri . Bukan senang nak tengok saudara rpat mcm nie . Selalu kongsi masalah . Betul tak , EZZATEE , NIYSAH ? HAHA . Kita nie kira bertuah tau . Tapi aku harap sangat , habis aja aku sekolah . korang jangan lupa kan aku ya . Ingat la akan aku yang sentiasa memberi dorongan kat korang tau . Apabila kita sama-sama menghadapi peperiksaan , aku yang first bagi dorongan kat korang . so , aku harap korang jangan la lupa kan aku ye . Weyh Niysah , ko msti sentiasa ingat kat aku  smpai ko mati ye sebab sebelum periksa PMR ko sapa yang bagi dorongan kat ko ? aku kan ? HAHA . Ezzatee pun sama kena sentiasa ingat kt aku . Ko boleh jadi pandai dan rajin sapa yang bagi tunjuk ajar kat ko ? aku kan ? HAHA . Seronok bukan rutin harian kita . Nak pergi mana-mana , mesti bersama-sama . kalau boleh , tidur pon nak same-same . HAHA . ape-ape pon aq happy giler sbb dikurniakan saudara mcm korang .   
                              I LOVE U ALL SO MUCH                                                                                  

No comments:

Post a Comment

Followers