aku tilliey ina

aku tilliey ina

Tuesday, October 12, 2010

rindu weyh !

                                           KORANK !
weyh korang , aq rindu sgt2 kat korang . rindu weyh . lidiya dgn azila yang spoting , kautsar yang pelawak , jannah yang garang , raihani yang cool . syang korang sumer walaupon korang xsyang aq . HAHA . syangg korank smpai biler2 . korang sumer jgn lupe kan aq yang suke amik gmbar korang taw . 
                                           I syg u all
                                       muahh muahh muahh
sayang korang ainnur n ayunni
hmmm , nie la kenangan aq dgn syawanies , lidiya dan akmalien . lpas nie da tada kan kita nk bergambar mcm niyh ? hmmm , dengan ko laa aq da pandai ckap "weyh , jom amek gmbar . bosan laa ." hehe . klau tidak dulu , selagi boleh , aq akan tepis tanak bgamba . gamba syok sendiri boleh laa . haha . weyh , korang aq mntak maaf taw sbb ta boleh nak kluar pergi berjlan2 same-same , ta ley nak gelak-gelak dgn korang da , ta ley nak blajar memasak dgn korang da , ta ley nak nk ulangkaji sme-sme da . hmmm , aq mesti rindu korang . korang phm prangai aq yang sdikit gedik niyh , bljar sme-sme . aq tetap sygkan korang ye . ape2 pon success dlam study ukey ? jgn lupe kan aq taw . aq cdey biler ko lupe kan aq .
                                  lidiya , syawanies , n akmalien 
lidiya , aq n fatin hanani
 

No comments:

Post a Comment

Followers