aku tilliey ina

aku tilliey ina

Tuesday, October 12, 2010

syasya ina && ratna

Aku yang upload gambar ko dan gambar aku ni . Sebabkan sayang , aku upload lah untuk si dia . Aku rindu sangat dengan kawan aku yang sorang ni .Walaupun kami sudah lama tidak berjumpa , tetapi hati kami dekat ohh . betul tak ? ngee~ ratna . Nanti , insyaAllah kite jumpe di hari raye okey ? Nanti ajak lah ko punya member2 datang ramai-ramai pergi rumah aku . Lagipun aku ada buat rumah terbuka tau . Rugi kalau tak pergi . hehe :) Makanan ada macam-macam disediakan untuk korang semua . Aku harap ko datang la ya .    Ratna , aku sayang sama kamu taw . Ko lah kawan aku yang paling baik sekali yang pernah aku jumpa . Ko ni dah lah  lemah lembut ,   sopan santun , peramah , ambil berat dengan aku . Kadang-kadang adalah juga ko terkasar bahasa dengan aku . ohh godd ,  bertuah aku dapat kawan sebaik ko . Terima kasih ya sebab masih still kawan  dengan aku dan terus ada dengan aku  . Dah enam tahun dah kite jadi kawan rapat kan ? aku harap relationship kita kekal sampai bila-bila . Sampai aku ada anak , cucu , cicit punn kite tetap macam ni ukeyy ? janji ? hihi =)
                         I love you , ratna .
                         I miss you , ratna .
                         I need you , ratna .
             *mcm aq kple dengan koe plk kann ?  
                                   HAHA
        lantak la jnji aq dpat luah kan yg aq sye syg koe ohh =_=

No comments:

Post a Comment

Followers