aku tilliey ina

aku tilliey ina

Saturday, November 13, 2010

bersama kawan-kawan sekolah rendah

 <3 jamuan pengawas sekolah
nampak sangat semua muka kekenyangan termasuk ustaz sekali . haha . time kitorang baru aja lepas makan-makan sempena jamuan perpisahan  Tahun 6 di Morib . ada yang muka monyok , pejam mata , senyum dan macam-macam lagi lah .

<3 menunggu keputusan UPSR <3





Friday, November 12, 2010

kakak angkat

  kakak angkat aku , AFIQAH KHUAIRI

cun ta kakak angkat aku .?. ni lah dia kakak angkat aku . HAHA . sampai pun dia da anggap aku macam adik dia sendiri... tapi , dia memang comel macam muka aku juga . HAHA . perasan betul . hehe .tempat tinggal dia dengan aku x jauh pun . satu negeri saja . kira aku dengan dia satu daerah saja . dia dah form 3 .  aku x sabar giler da . insyallah bulan 12 nie , kitowang nak berjumpa . macam best je aku rasa . jumpa kakak angkat sendiri . hehe . aku sayang kakak angkat aku sowang nie . dye da la baik , pastuh cantik pulak tuh . hihi . 
adq syg kakak sgt2
jgn lupekan adik ye
muah muah muah

Followers