aku tilliey ina

aku tilliey ina

Friday, December 31, 2010

bengang dengan someone

            Hari ini adalah hari yang paling aku bengang . Aku sedang bengang dengan parents dan adik aku ini . Aku baru aja kehilangan barang berharga bagi aku . Sampai dorang ambil balik barang berharga aku itu . Ini pun aku baru aja lepas menangis . Aku tak boleh tahan sedih lagi . Aku harus keluarkan . Nasib baiklah ada si dia . Si dia memahami masalah aku selepas aku menceritakan masalah aku kepada dia . Dia pandai memujuk aku supaya aku jangan menangis lagi . Betapa baiknya dan memahami hati aweknya . hehe :) hari ini hati aku tak tergerak pun nak senyum . Dahlah hati aku ni dah di sakitkan oleh parents aku . Maybe esok pun aku akan still macam ni lagi . Aku tak boleh tahan lah dengan keadaan aku yang sentiasa ada masalah ni . Aku sebagai umatnya hanya boleh berserah dan berdoa kepada Allah S.W.T. .
            Bengang ...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"pergilah ambil barang tu dan main jauh-jauh sana . Kakak tak kisah lah umie ambil barang tu . Lagipun kakak boleh beli sendiri . Kakak tahu barang tu tak sesuai duduk di tangan kakak . Ia sesuai duduk di tangan umie dan ayah . Bagi umie , barang tu boleh rosak kan kalau ia berada di tangan kakak . betul tak ?? betul kan . Ngaku jelah . Tak payah nak berahsia lagi ." Kakak mintak maaf kalau kakak terkasar dengan umie dan ayah tadi . Kakak memang tengah bengang sebab umie dan ayah ambil balik barangnya . Kakak rasa terkilan dan sedih . Selama ini , punyalah kakak jaga elok-elok barang tu . Siap diubah suai lagi tu . Mahal pula tu . Dah lah guna duit kakak sendiri . Bukan duit umie dan ayah .

No comments:

Post a Comment

Followers