aku tilliey ina

aku tilliey ina

Monday, December 13, 2010

jalan-jalan cari makan

<3 di alun-alun
    ( sebuah tempat shopping yang diadakan di padang yang agak besar )

ini kat sebelah patung budaya sana . men ambil gambar aja . tak tengok peraturan betol . hahaha . aku la tuh .
time ini kitorang nak beli beg baju sebab tidak cukup beg . so , di samping tunggu parents beli beg apalagi ambil la gambar guna kopiah orang sana . bukannya beli pun . tidak ada sapa nak pakai kalau nak beli . hahaha . 
time baru je lepas beli beg baju . lepastuh , bergambarlah . dah tidak ada kerja lain . bukan apa , sebagai tanda kenangan katakan . huhu . lepas nie , tak tahu lagi bila nak pergi lagi . eloklah bergambar . 
kat sebelah kepala harimau yang dibuat sendiri . digunakan time persembahan "reyog" . agak takut sedikit apabila di pandang oleh kanak-kanak . boleh buat kanak-kanak itu menangis . harganya pun boleh tahan mahalnya .
bergambar dengan Kak Dian di depan air pancut . kawasan ini memang tempat pengambilan gambar .

No comments:

Post a Comment

Followers