aku tilliey ina

aku tilliey ina

Saturday, December 18, 2010

simpati dengan kesihatan dia

<3 BeRsErAh DaN bErDoA <3
      Aku hanya boleh berserah dan berdoa kepada Allah S.W.T. supaya Fitri bloeh sembuh dengan segera . Aku tak boleh nak buat apa-apa . Aku serahkan hal ini kepada Allah S.W.T. kerana dia sahaja yang boleh menentukan keadaan seseorang itu . Kita sebagai hambanya hanya boleh berdoa dan merancang . Di samping itu juga , aku tidak lupa untuk berdoa untuk kedua ibubapaku serta semua umat Islam yang berada di dunia ini .
      Aku sedih sangat dengan kesihatan dia sejak kebelakangan ini . Aku rasa makin teruk la . Perasaan aku sedih ada simpati pun ada . Mestilah ada macam-macam perasaan kan sebab dia tu pakwe aku . :( So , kenalah jaga elok-elok .Aku tak nak kehilangan dia . Sebelum ni , aku dah jaga dia baik-baik sama seperti aku jaga nyawa , parents , adik beradik aku sendiri . Kira macam itulah .

No comments:

Post a Comment

Followers