aku tilliey ina

aku tilliey ina

Monday, December 13, 2010

majlis perkahwinan orang indonesia

<3 semasa majlis perkahwinan orang sana

=gambar family=
bergambar setelah pengantin selesai bersanding . time tuh , kami semua pandang kamera yang dikhaskan oleh tuan rumah kecuali Dinie . dia sorang aja yang pandang kamera kami . time ni yang ambil gambar guna kamera kami ialah abang Harris . tu pasal lah dia tidak ada dalam gambar ini .

=gambar parents aku=
ini parents aku selepas di make up kan oleh mak andam yang di sediakan . mak aku aja yang di make up kan . ayah aku tak ada . dia make up sendiri . huhuhu . betul-betul macam orang Indonesia la parents aku ini . 

=gambar aku=
inilah gambar aku selepas di make up kan . hihi . lawa tak ?? entahlah . aku rasa macam aku ni seksi sangat lah . erm . . tapi , tetap cute seh . hahaha . perasan sudah . aku la tuh .

No comments:

Post a Comment

Followers