aku tilliey ina

aku tilliey ina

Friday, December 31, 2010

tahun baru , 2011

Tahun depan aku kena masuk kelas 2A . Aduh bosannya lah . Alamatnya kena berusaha dengan gigih lah dan tak boleh mengenal erti penat lelah . Di samping itu juga , ada ramai pesaing aku . So , kenalah fokus time belajar dan jangan lalai . Kalau tak , nanti aku akan turun kelas . Ni boleh membuatkan parents aku marah dan tak benarkan aku melayari internet lagi . Nampaknya kalau macam itu , bosanlah . Internet ini dah lah macam kawan aku sendiri . haha :) 
Ah.......tidak nanti mesti aku akan rindu kawan-kawan aku yang sekelas dengan aku masa form 1 . "korang janganlah lupakan aku ye . aku hope p'shbatan kita kekal selamanya . korang mesti ingat aku banyak sangat berjasa pada korang . haha :) ye ye la tuh . aku akan sentiasa doakan korang berjaya di dunia dan di akhirat . kalau korang dah kahwin nanti , jangan lupa jemput aku taw . hehe" Aku rasa best sangat sebab dapat kawan yang happy , spoting macam korang semua . Aku happy sangat tak terhingga .
Tahun depan kita dah tak boleh nak bergambar macam ini lagi . Masing-masing dah lain kelas . Ada jugak yang dapat kelas tetap . Yang kat gambar ni masing-masing posing maut . Aku hope sangat dengan korang . Korang semua belajar lah bersungguh-sungguh ye . Nanti kita boleh masuk universiti yang sama .

No comments:

Post a Comment

Followers