aku tilliey ina

aku tilliey ina

Wednesday, December 15, 2010

azam tahun baru

       Tak lama lagi , dah nak masuk tahun baru . korang semua mesti dah beli barang sekolah kan sama seperti aku . Tapi , aku cuma tak beli beg aja sebab beg Form 1 ni masih boleh digunakan lagi untuk Form 2 . So , barang lain dah beli dah . Beli cepat takut kehabisan katakan . hehehe :) Tedddy bear pun tak ketinggalan juga . Kena juga beli yang baru . Biar bertambah banyak kat dalam bilik aku . hahaha . @_@ Peminat teddy bear katakan . hihi .
     Disamping itu juga , korang semua mesti ada azam baru kan untuk Tahun 2011 sama seperti aku . Azam aku ialah mahu belajar bersungguh-sungguh untuk menghadapi peperiksaan PMR dua tahun dari sekarang . Aku kena belajar dari sekarang . Dan berusaha bersungguh-sungguh . Aku teringin sangat nak menggembirakan kedua ibubapaku dengan memperoleh 8A dalam PMR . 
       Caranya nudah saja iaitu kena rajin berusaha tanpa mengenal erti penat lelah dan belajar bersungguh-sungguh . Aku tak nak mereka sedih lagi . Cukuplah mereka dah sedih semasa menerima keputusan peperiksaan UPSR aku tahun lepas . Insyallah dua tahun lagi , peperiksaan PMR akan aku hadapi dan aku akan menjawabnya dengan tenang , hati-hati .

No comments:

Post a Comment

Followers