aku tilliey ina

aku tilliey ina

Wednesday, January 05, 2011

kalau boleh ?

Sekarang ni , aku dah masuk usia 14 tahun . Tapi , mak aku still tak nak ajarkan aku naik motor . Aku teringin sangat nak naik motor . Semua kawan aku dah pandai naik motor . Tapi , cuma aku je yang belum . hmmm :( sedihnya lah . Apalah nasib . Mak aku cakap , kalau aku belajar naik motor aku akan merayau setiap hari . Bagi aku , aku tak denya nak merayau setiap hari . Lagipun , buat apa aku nak merayau . Tak ada tempat yang best kat Sijangkang ni . Semuanya membosankan . Kecuali pergi rumah kawan la . Tak berapa bosan pun . 
Aku teringin sangat nak try bawak motor . "Ya Allah , engkau tolonglah berikan peluang kepada hambamu ini untuk cuba membawa motor . Aku teringin sangat ."

No comments:

Post a Comment

Followers