aku tilliey ina

aku tilliey ina

Sunday, January 02, 2011

badan nampak berisi ??

      Ah tidak!!!!!!!!!!!!!!!!..... Mak aku cakap aku dah gemuk . Nampaknya , aku kena kurangkan makan la . Aduyaiiii !!!!! .. Tak mengapa , sebelum ni memang niat aku nak menguruskan badan pada Tahun 2011 ni . Aku pun memang perasan yang badan aku ni dah berisi sedikit . Mana taknya , cuti ni asyik makan aja . Gemuk lah jadinya . huhu . Kat sekolah , aku tak nak belanja guna duit belanja la . Aku nak berjimat-cermat . Nak save duit . Lagipun , semua makanan kat sekolah banyak minyak . Sampai boleh di perah . Memang banyak minat lah . huk huk . Aku tetap nak diet . Balik dari sekolah , baru aku makan kat rumah sampai kenyang . Tak yah makan makanan yang di jual kat sekolah . Ia boleh menggemokkan . Aku tak nak jadi gemok . Nanti orang tak suka pulak .
      Duit yang aku simpan dan kumpulkan sebelum ni , telah aku gunakan masa cuti sekolah bulan 12 . Memang aku boros giler la time cuti masa tuh . Tak ingat dunia betul . haha :) Tahun ni , aku dah niat yang aku dah malas nak keluarkan duit dari poket aku . Kalau tak , nanti aku akan gunakan semua duit yang ada . Tak tinggalkan sesen pon . Hebat tak aku ????.... haha :) Si dia adalah jugak support . Syasya harus berjimat-cermat dan jangan boros....ingat!!!!!!!!!!.........

No comments:

Post a Comment

Followers