aku tilliey ina

aku tilliey ina

Sunday, January 16, 2011

dapat hadiah

         Tadi , ayah aku bawak isteri dan anak-anaknya pergi jalan-jalan kat "Klang Parade" . Lepastuh , tergerak pula hati ayah aku nak pergi kedai jam . Parents ada beli satu jam tangan taw . Mula-mula , aku ingatkan jam tangan tu untuk mak aku . Rupa-rupanya untuk aku . Hadiah sempena hari jadi aku daripada parents aku .
         Walaupon parents aku bagi hadiah terlambat , tapi aku tetap terima dengan hati yang terbuka . Aku tahu dorang bagi dengan ikhlas . :)
         Walau apa-apa pun , aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kat parents aku yang telah memberi hadiah kat aku .
        "kakak sayang umie dan ayah . Thanks sebab wish dan bagi hadiah kat kakak . Umie dan ayahlah tempat kakak selalu mengadu kalau ada masalah . betul tak?hehe . memang betul pun . Kakak tak nak kehilangan umie dan ayah .kakak sayang umie dan ayah ."

No comments:

Post a Comment

Followers