aku tilliey ina

aku tilliey ina

Friday, January 14, 2011

geram

       Geram nya lah hari ini . Ada sedara bayi tidur . Lepastuh adik-beradiknya buat bising aja . Tak tahu nak diam betol . Sentiasa kecoh kalau diorang datang rumah aku ini . Dorang bukan tahu nak buai adiknya . Kena aku jugak yang buai . Baru dia nak tidur . aduuuuhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Lepastuh,dah la asyik kena dengar leteran kat rumah ni . Naik bosan betul lah . Homework dah lah banyak . Kena jaga budak tu lagi . Aduhhhhh!!!! pening kepala aku . Nak pecah rasanya . Tension2 . Baik aku balik kampung , lagi best . Boleh tenangkan diri aku ni yang agak berserabut . Tak yah susah-susah jaga si budak tu ha . bosan-bosan .
        Lagipun kalau aku balik kampung , aku boleh enjoy . Buat aja apa yang aku suka . Tak perlu dengar leteran . :(

No comments:

Post a Comment

Followers