aku tilliey ina

aku tilliey ina

Sunday, January 02, 2011

makan angin bila hari minggu

     Kebiasaannya hari minggu , parents aku akan mengajak anak-anaknya keluar jalan-jalan . Mereka tak nak melihat anak-anaknya bosan duduk di rumah sahaja . Macam hari ini aku dengan family aku pergi Kuala Lumpur . Kami jalan-jalan daripada pagi sampai ke petang . Sampaikan aku dan mak aku sakit tumit . Aku rasa memang lama lah dalam tempat shopping tuh . Selepas pergi Central Market , kami ke pusat shopping Mid Valley . Dalam pada itu , adik aku beli dua ekor hamster di pet's wonderland . Dah kangen sangat katakan dengan hamster tuh kan . Dalam pada itu jugak , aku ada jugak tangkap beberapa keping gambar .
time ni bergambar dengan teddy bear yang di tayangkan kat tengah-tengah pusat shopping tuh . Aku nak beli , orang nya tak kasi . haha :) mestilah mahal nak beli teddy bear ni .
 tempat ni kiranya macam pelamin pengantin . Kalau di buat pelamin , memang cantik giler la .
Lepas balik sahaja dari Kuala Lumpur , parents aku mengajak aku pergi I-City kat Shah Alam . Time aku pergi , memang ramai orang sebab time ini hari Ahad . Memang la ramai kan . Time orang nak jalan-jalan .

No comments:

Post a Comment

Followers