aku tilliey ina

aku tilliey ina

Wednesday, January 19, 2011

tak sabar

           Tak sabar nye hendak jumpa someone yang aku sayang . Best nya aku rasakan . Pukul 2.30 petang nanti , bermula lah pertemuan kitorang . Happy giler nie . Rasa macam hendak melompat-lompat aje . Tapi tak boleh lah pulak nak melompat-lompat . Nanti terover sangat lah . hehe :)
           Nasib baik hari ni dia free taw .Ada lah masa jugak untuk aku jumpa face to face dengan dia kat luar sekolah . kalau sebelum ni , aku asyik jumpa kat dalam sekolah je . Naik boring la juga . huhu .
           Lagipun , naib baiklah dia nak pergi rumah Nadia . Kalau tak , terlepas lah pulak rancangan aku . hehe :) Aku happy sangat because dia free dan sudi luangkan masa untuk aku . Dengan ini , aq boleh hilangkan rasa tension aku . Kalau cuti sekolah , kena duduk kat rumah dan jaga sepupu aku tuh . Naik bosan dan tension betul . Rasa macam nak menjerit pun ada . Kalau macam ni , baik aku sekolah macam ni ataupun balik kampung je .

No comments:

Post a Comment

Followers