aku tilliey ina

aku tilliey ina

Sunday, January 02, 2011

penawan hatiku

       Bercakap pasal penawan hati ni kan . Semalam si dia telefon aku . Dia cakap yang semua ahli keluarga dia dah tahu yang dia kapel dengan aku . Ayah dia cakap "sapa ni??" . Lepastuh dia jujurlah dengan ayah dia . Dia pun cakap "girlfriend or makwe" . Ayah dia cakap "wah , dia ni solehah la" . Dia kata parents dia nak datang rumah aku sebab nak jumpa parents aku . Aku kata "tak payahlah sebab malu lah . Nati parents aku mesti akan tanya "sapa pulak yang datang tuh ? tak kenal la ." Habis aku nak jawab apa .
       Tapi , aku tak tahulah betul atau dia tipu . Aku pun tak pasti . Yang pastinya , dia ni kiranya jujur lah . Tak suka menipu . Ni pon abang dan kakaknya yang bagitahu . Tapi , memang betul lah .
       Parents dia pun dah tahu tentang perhubungan aku dan si dia . So , sekarang ni aku tak boleh curang dengan dia . Kena setia sampai kitorang di ijabkabulkan . hehe :)
       Hari ni dah masuk hari ke-18 aku kapel dengan dia . Aku hope sangat perhubungan kitorang kekal lah sampai kitorang bina rumah tangga . Aminnn!!!!! .

No comments:

Post a Comment

Followers